neděle 17. února 2013

Koupání v "rybí polívce" :)

Včerejší koupel na Jedničce byla osvěžující, nikoli však očisťující (důvod bude uveden dále :). Po měsíčním pobytu v domovské Francii a zchoulostivění pokožky v teplých vodách Atlantiku, se jí zúčastnil i Simon, který v kočárku přivezl spícího a za celou dobu neprobudivšího se Šimonka. Diváctvo doplňoval Honza se svými synky a fotografující Jarka.


Hladina jezera byla kompletně zamrzlá a tak mě napadlo provést zanoření z malého pontonu u bývalé skokanské věže (nebyl to ale příliš dobrý nápad). Oba jsme měli s sebou krumpáč (Simon si ho přivezl v kočárku :) Led nebyl příliš silný a tak jsme měli vykutanou díru rychle. První se začal sunout z pontonu do vody Simon, ale díky poměrně velké výšce paluby pontonu nad hladinou šlo o poloskok, který zvířil vodu od zdola nahoru. Výlez z ledové vody na ponton nebyl vůbec snadný, Simon ho však zvládl poměrně dobře, potřeboval se jen lehce přidržet nabídnutého krumpáče. Poté jsem se chtěl zanořit do díry radostně já, ale co jsem uviděl, mě hodně vzalo chuť – po Simonově vodním víření „vyvalily se vody zdola, roztáhnuly se v širá kola“ a mně se zdálo, že se dívám do rybí polívky- kůstky, kousky bílého masíčka a rybí pokožky. Simon tak ve vodě vířil, že uvařil rybí polívku :) Majka začala větřit pochutinu a nebezpečně obcházela kolem díry. Co mi zbývalo, vymlouvat se na rybinu nešlo dlouho, tak jsem do díry spadl taky jako hruška a málem jsem si lokl té výborné „polívky“. Ve vodě jsem pobyl krátce, o to déle mi trval výlez (vzpomněl jsem si přitom na chudáky, když se pod nimi proboří led…hrůza). Ochotně jsem se pevně chytl nabídnutého krumpáče a Honza se Simonem museli pořádně zabrat, aby mě vytáhli.

Tím jsme měli předkrm (polívku) za sebou, následovalo mnohem příjemnější občerstvení v Simonově podání-francouzská paštika z bílého tuňáka a vepřového. Potom jsme všichni společně ještě zašli do Růže na polívku (tentokrát květákovou :), pivo, kluci Jirkovi si dali svíčkovou a gulášek….






Další foto na http://marmota.rajce.idnes.cz/Jezero_c.1-16-02-2013/

2 komentáře:

  1. Rybí polévku bych nemusel, ale paštika byla asi dobrá. My se s Movou dneska otužovali jenom vzduchem.

    OdpovědětVymazat
  2. Výborná akce... i s polévlou! Díky Marmoto!
    Předsedo, rád bych vás viděl, jak sjíždíte sjezkovku v plavkách. :)

    OdpovědětVymazat